Wednesday, October 27, 2010

***Permata Hatiku***

Farah Damia....
Anak sulung kami yang sangat aktif. Damia kini sudah berumur 8 bulan. Seorang anak yang cerdik di mata mamanya dan sangat lincah...Erm, menjadi seorang isteri dan mama diusia muda sangat mencabar bagi diri ini, tambah-tambah lagi setelah lahirnya damia....Banyak yang kena dipelajari!

Kadang-kadang stress juga dibuatnya...Untung saya mempunyai seorang suami yang sangat memahami dan bertimbang rasa..'Tenkiu ye ayah!!!'...Sejak menjadi seorang ibu, saya kini giat melayari blog-blog yang ada bagi menambah pengetahuan tentang baby terutama sekali tentang penjagaan bayi..Jadi bagi memudahkan saya untuk berkongsi idea dan pengetahuan, saya pun sign up satu blog agar mudah berkongsi idea dan petua bersama blogger-blogger yang lain...

Jadi blogger dan sesiapa di luar sana, sudi-sudilah jenguk ke blog saya to share the ideas on how to be a superwomen, superwife and supermom!
Tenkiu...

No comments:

Post a Comment