Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru 2011

Salam to all bloggerz....Pertama sekali sy nak saya nak ucapkan Selamat Hari Guru bagi semua guru-guru di Malaysia terutama guru-guru saya di SK Pengkalan Tentera Darat, SMK Seri Petaling, SM Teknik Muadzam Shah dan semua pensyaray-pensyarah UTM, Skudai...Jasamu tetapku kenang! Kini saya pula menyambung perjuangan kalian semua bagi mendidik anak-anak Malaysia...

Jadi sempena menyambut Hari Guru ni, saya juga ,telah buat beberapa jenis cupcake untuk dijual kepada student2 dan juga untuk diberi kepada rakan-rakan sejawat..
.
 haaa...ni la die cupcake yg sy sediakan untuk diberi pada rakan-rakan...
red velvet+cream cheese+fresh strawberry+choc roll..
 



Nampak Sedapkan? Yummy! Kalau anda berminat untuk buat tempahan, boleh la call/sms
saya 0122585999 (zaty)...
harga promosi RM50 untuk 25 biji saiz M cup..
sah sehingga 27 Mei 2011 sahaja...
terbuka tempahan area kuantan saja tau...

No comments:

Post a Comment